close
標題:

新apps "LINE" 見唔到friends

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我用iPhone 4手機裝左新apps "LINE", 但朋友見唔到我個名, 一定要我俾ID/QR code. 反而用GS2 既 user 一register 左呢個Apps, 我就自動見到佢個名响+ add friends 到. 究竟問題係否在於iPhone?

最佳解答:

唔關iPhone事, 係line 近日太多人做登記了 一時間個server 反應唔設, 其實過 2 天你電話簿入面有裝line 的人 都會自動加返上你個list 裡面。 . . 我都有你這樣的事情哦, 等左 2~3天就ok, 急用就要qr code最快了。 2011-10-15 18:58:34 補充: 還有在半夜做登記 係最快的 2秒鐘就收到sms回覆。

其他解答:
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()