close
標題:

我部機冇復原cd係正版,但係洗左成個系統,點搞

發問:

我部機係hp的機,唔會有再裝recovery cd,比人重裝後,部機話係翻版,咁我本身係正版買番來,有咩方法解決??係咪要打電話佢ms到??咁會唔會比佢話有兩個code,就抓我架??我要唔要再買個系統,我唔想浪費之前的錢 更新: 凡咁我之前的序號又唔知,咁咪冇左個軟件???

最佳解答:

如果你買果時佢有比埋d driver碟你,你洗左成個系統當然無問題 一般原廠機我收貨時會check下有無比齊以下光碟: 1)window CD with key 2)driver CD 3)recovery CD(最好有,但無都OK) 但好多時就是買家唔知自己的權益,連最基本的還原光碟都無取,死機中毒都救唔到 無driver CD,你可能無得用sounc card, display card, lan card,....好麻煩 但你可以去番原廠個網果度看看有無得download 最少要有以下driver: 1)display card 2)sound card 3)Lan card 4)motherboard chipset(有d主樹板可能要) 致於Windows 個key,你試下看看機身有無winow個張貼紙?果張貼紙是證明同埋key在上面 如果有,你安裝Window時用番呢個key就ok 2007-05-20 07:22:38 補充: 更正:致於Windows 個key,你試下看看機身有無window果張貼紙?果張貼紙是正版證明同埋有印左個key在上面

其他解答:

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006072603550

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()