標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

香港b多定g多?

發問:

香港b多定g多?

最佳解答:

b多,好多中學生都係b。大既都有,多數都只係個頭係tb,衫中性。 女校最多b,雖然係咁,但係我讀果間基督教學校都有好多b,係男女校。 我都係tb。讀F.3 有時喺街道都有見到啲tb,多數都係肥架。我係廋既,啲女仔仲好迷我添! 不過人大左就會變,因為仲未知道自己到底鍾意男定女。 我就一定唔會鍾意男仔,我只係對女仔先有feel。

其他解答:

我覺得b多D.|||||其實香港bi最多 一時愛男,一時愛tb 然後tb大大下又會同返男仔一齊 所以bi最多|||||乸多d,,,, 男仔好搶手...
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 xhwmjv0 的頭像
    xhwmjv0

    部落格

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()