close
標題:

點可以唔上P.E.?

發問:

我想問呀!我小六炸,點解個miss成日都要我地跑喎,有次跑兩個校圈(枚圈好大),跑左兩次,第一次辛苦,第二次冇咁辛苦!但堂堂都要我地跑咁多個圈,最last個兩個人要做掌上壓20下,我點都係唔明點解老師要我地跑咁多個圈,搞到我跑到腳痛,已經再不愛P.E.! 點解老師要我地跑?殺左我地?

最佳解答:

首先唔好唔開心! 但係要知點解佢要求你地去跑呢? 因為跑步係一個好好o既帶氧運動,要靠體力耐力同埋可以練埋氣! 但係若果閣下跑到腳痛因為跑o既時候成日腳向晒落地! 試吓跑o既時候用腳前掌多d,咁樣重可以跑快d唔使做掌上壓添! 圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_3.gif 加油啦!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我小三都係啦! 堂堂P.E都要跑6mins, 好似體識能咁, 結果跑左12個籃球場, 有次9mins, 跑左14個籃球場 =3=|||||我細個有同樣感受= =真係好辛苦架,不過我係第一日無咁痛,第二日先痛,但係我而家跑20個圈都無事,都係因為細個時狂跑,所以米慣左囉,而家仲入埋田徑隊,到你大個你就會覺得老師好架la 不過我地唔洗做掌上壓|||||如果是女性的話就說月經到 如果是男性的話就說哮喘病發作
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()