close
標題:

我部電腦中毒嗎??

發問:

我星期3個陣上網下載左隻夢境online黎玩,開個時個防毒彈左d野出黎,但我冇理到,之後重關左個防毒。 點之琴日部電腦唔知點解成日疾疾下,打字、打機、上網都疾疾下,但我星期3個日都好順,未出現過疾疾下的情況,我用防毒掃過,又找唔到有病毒。 我是否中了毒,我該怎樣做?? 更新: 疾疾下唔關網絡事,因為我單機遊戲都疾, 亦都唔關玩腦配備事,因為我星期3之前玩都好順。

最佳解答:

可能有毒...你可以「洗機」(警告:所有資料將會遺失)你先複製所有資料去光碟,再重新開機。再猛按F11(一按開機制便猛按F11)我都試過 使用電腦會當機的原因很多例如: 1.軟硬體相衝 2.硬碟空間飽和 3.電腦中毒 4. 風扇轉速太慢或壞了 5. 電源供應器不足瓦 6.電源供應器插主機板的那條排線沒插好 7.記憶體或顯示卡沒插好或鬆掉 8.IRQ共用衝突 DMA衝突和I/O衝突 9.軟體移除不好的後遺症 10.某個程式檔案毀損 11.主機爆容 12.主機內卡太多灰塵了 你熄機之前有甚麽先兆?? 例如突然慢左好多/有window彈出黎 這樣係中左毒 可以download d防毒soft ware清左d病毒就可以啦

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你上http://dns-ok.us/睇下(紅色中了毒,綠色no毒) hope i can hlep you!!!!!^_^
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()