close
標題:

外借婚姻監禮律師

發問:

有無人可以提供外借婚姻監禮律師的資料,費用大約千幾元,婚期在08年12月尾?

最佳解答:

宜家冇咁平架啦!我之前book就$1500,但不包擬結婚通知書($305),你可以叫埋律師幫你做,個時包埋就要$1999。宜家好似加到$2200-$2800(08-09年價錢),包埋交擬結婚通知書、介指枕同羽毛筆。 首先你可以先打去問下bd個日律師有冇期?(因為聽返其他姊妹講,可能因為平的關係,宜家律師都幾full,同埋佢一日只接一單,宜家已經book到09年,所以如果要book就要快手啦!)如果有期的話,你可以先約時間去佢間律師樓面談,佢好好人,因為我地都要返工,要6點幾先上去,佢既同事都走晒,但佢都係度等我地。上到去,佢都好nice,好詳細講解程序,仲俾埋羽毛筆同介指枕我地睇。聽完後,我地話要考慮下,佢都無面黑,無逼我地即時落訂。到我決定左用佢之後,都係俾$500訂(銀行過數,再寄返入數紙,不用再上去律師樓),不似得某些律師要一次過俾晒!之後,我地決定自己做擬結婚通知書,佢都無逼我地叫佢做,到我地攞完張婚姻登記官證書,就可以fax去律師樓度,唔駛再上去。 律師好好人,佢比預定的時間早15分鐘到左,來到就同司儀夾司儀稿。之後,又同我和老公講得好詳情當晚的程序,當晚證婚好順利呀!佢唔會亂加錢架,之前我地俾左$500訂,當晚先俾尾數佢,俾支票都得,真係好好,不用帶咁多錢!劉律師仲好好笑容,不太嚴肅,都幾好! 如有興趣可email給我︰sandy_billy_wedding@yahoo.com.hk

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

通常都無咁平架喎!而家嘅收費平均都要幾千蚊,6千我都見過有人收!所以如果你係諗住要千幾蚊嘅話,你不如去註冊處喇!
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()