標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

bb頭仔轉左,係唔係表示好容易早產架!!

發問:

我係第一胞黎既!!! 依加我33週!!bb個頭仔已經轉左!! 我想問!!!轉左落去之後~~會唔會轉番上黎! 同埋係唔係表示會有早產既機會架!!

最佳解答:

BB頭仔轉左落去係會一段時間先生架, 唔會一轉就生架, 而你而家33週, 咁我唔知你幾時開始轉左啦, 如約在呢一兩週, 咁又算係正常喎, 孕婦在28-32週左右轉頭係好平常, 有好多26-27週都己經轉左了, 咁佢地又未必會早產啫! 每個孕婦都有機會早產, 亦有好多原因會早產, 其實唔使大驚, 早一兩個星期生又好平常喎, 總之BB要出來就出來架啦! 的而且確係有機會轉返上去架, 我有個朋友個BB之前又係轉左頭落去, 但突然在佢約37-38週時轉左返上去, 醫生話怕佢會臍帶"前"頸, 就安排佢過幾日開刀, 但佢在約了開刀前一晚就肚痛, 早左小小開刀生了出來, 她是在政府醫院生架! 個BB又無咩吖! 2007-07-12 14:15:25 補充: 其實至少要個頭仔落左盤骨至有機會早出世gar, 你問下你醫生BB落左盤骨未??

其他解答:

都唔係架, 有可能係個BB SIZE 細而胎水多, 咁BB就有多D位轉. 我陀細仔時, 就因為BB 細, 咁去做檢查時就就話佢轉左頭, 個醫生話危險, 怕臍帶勒頸, 因此建議即入院開刀. 不過你得33週, 你到下次見醫生時問下有冇危險, 如有睇私家既就照多次超聲波會安D. 祝健廈|||||如果轉左落去之後會轉番上黎! bb個頭仔已經轉左係表示會有早產既機會架!! 要小心D呀!
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()