close
標題:

37吋液晶體電視問題!!急!!

發問:

我有次係出面買左條線番屋企.. 諗住張部手提電腦駁落部電視到睇.. 咁我就成功咁整到.. 但係..到左第二日.. 我開部電視睇啦.. 睇左兩分鐘到.. 就係正中間出現個中型既方格.. 入面就好似部電視冇訊號咁..好花.. 傘住左電視畫面.. 但方格之外既地方..仲可以好清楚咁睇到畫面.. 跟住過多幾十秒就連果方格出面都係咁.. 但係好明顯係有個方格係到.. 我都唔知部電視出左d咩問題?? 我應該要咁做丫?? 各位兄弟..可唔可以解答下小弟既問題丫!? 唔該!!thx!! 更新: 熄電視後再開番.. 都係一樣..

最佳解答:

你係唔係用左畫中畫?? 如果係請色左先

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()