close
標題:

聖母無玷聖心, 或 保良局馮結, 沙田區, 那一間幼稚園較好

發問:

聖母無玷聖心, 或 保良局馮結, 沙田區, 那一間幼稚園較好, 請提供意見, 多謝幫忙!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果俾我揀一定揀保良局啦!資源多丫!老師又有質素呀!同埋多課外活動,俾小朋友表演機會又多啦!同埋保良局都幾注重校風,同埋又注重學生既品德啦! 不過聖母無玷聖心呢間學校有冇去睇過呀!我之前都係住沙田都係想俾亞仔讀呢間幼稚園,不過我去睇完之後就驚,因為我見到d老師好惡呀,你自己去睇吓啦!同埋呢間學校要面試,唔一定入到,又會睇埋個父母做咩工ka,睇好多嘢,不過俾我果種感覺覺得呢d學校對某種學生有d歧視,個小朋友讀書之麻,又關個父母咩事呢!

其他解答:
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()