close
標題:

花樣少年少女

發問:

我dl左ppstream黎睇花樣 但係都睇唔到.. 佢一直係到load..load左成2粒鐘.. load到節目都做完..都未load到 但係我d朋友個個都睇到..冇呢個情況出現/. 夠竟係咩問題?我係咪漏左d野冇整? 唔該你地幫下我.. 更新: pps 內置?邊度?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

......我宜家都睇緊喎﹗ 你係咪 load 左一個 冇種子既台呀.... 你試下 pps 內置果度 綜藝娛樂果個區.... 有一個 花樣直播果個....... 好多種子喎 睇 足2個鐘 都未lag 過 你check 下 你會唔會 開左防火wall ......

其他解答:

不如用Bt d/l啦 , 我覺得會比較方便。 因為ppstream既連線速度係人人唔同 所以你D朋友睇到 , 你又可能會比較慢 / 睇唔到。
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()