close
標題:

鋼之練金術師FA

發問:

我想問關於鋼之練金術師FA既問題! 1)愛德係咪同雲尼相愛? 2)雲尼係咪鐘意愛德? 3)愛德係咪鐘意雲尼?(邊集有講?)

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

唔知點解答唔到-________-…… 係相愛 >///<﹗﹗(唔好意思太鍾意FA激動得制:DDD)你未睇或是……?我之後講既野絕對係劇透請注意。 最後一集FA播完播片尾曲既時候,有播哂佢地咁多個角色最後變成點的,最尾尾有張相,係話愛德同雲尼結左婚生左一對仔女,仔仔似愛德、女仔雲尼哈哈,成家人好幸福既感覺﹗而艾爾應該就係同左小梅一齊。 除此之外,有一集話佢地兩兄弟去左北壁既要塞布里古斯之後,雲尼因為要幫愛德修理隻機械手,就俾人帶埋去布里古斯。跟住整下整下,愛德叫雲尼靠埋啲,因為有野要細聲同佢講,點知靠得太埋,你睇佢地兩個既反應就知道了,愛德而紅哂跟住仲成個人彈左起身哈哈,仲叫自己冷靜落黎諗下其他野。 第30集6-7分鐘之間,莉莎·褔艾問愛德「你非常喜歡雲尼她吧?」,愛德即刻噴咖啡、仲面都紅哂,反應好大Tim。 其實仲有好多細小 既事都可以睇得出佢地兩個係相愛的,如果你睇哂成套,就會清楚佢地之間既感情了,雖然無明確講過出黎,不過我地都可以感受到 ^^我仲記得有一集話愛德唔知點解返左雲尼屋企,而去左第度既雲尼又咁岩返屋企,佢一返到房就換衫,連愛德坐左喺度都唔知道,差啲就俾愛德睇哂,愛德呆左、面姐哂咁望住雲尼,果集我笑到停唔到哈哈哈。 2011-04-29 14:35:18 補充: 得左XD。 http://rebornl0ve.blog138.fc2.com/ 哩個日誌拉落少少,有果張「全家福」,你去睇下^^

其他解答:

樓上,咁我想問你話好好笑個到係第幾集呀?仲有你話雲尼差d比愛德華睇到全部,咁又係第幾集呢?我想睇下xd|||||1)最後一集有講 2)好多集都有暗示到雲尼鐘意愛德 3)最後一集愛德示愛wor
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()