close
標題:

用GCE AL成績報英國大學

發問:

Hi there, 我依家係NZ讀Year 13, 依到由Year 11 - 13每年年尾都有個national exam, 好似CE/ AL咁,不過係年年清 我驚我可能唔會pass到個Exam(用唔到個result報大學), 但我想係UK升學,所以我想係係HK考GSE AL,再用個成績去上UK大學 如果我2012年六月考,咁我可唔可以係2012年入到UK大學?定係我要再等多一年,2013年經UCAS報大學?用GSE個RESULT報香港既大學係2012學年定2013學年? Thanks so much! 更新: 要睇你有冇public exam既result >> 我有係香港考CE,有5科以上合格英國大學會點考慮?同堆經UCAS報大學,一定要老師/ 學校既reference letter? 我諗我都係係2013年去大學好D,因為真係有D趕。英國學生入大學既年齡係唔係都係同香港既一樣? 您既解釋好詳細,我依家頭腦清淅左好多! 唔該曬! :〕

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 如果我2012年六月考,咁我可唔可以係2012年入到UK大學? >> 咁首先呢, 要睇你有冇public exam既result, 因為如果冇既話, 你叫英國既大學點去知道你既standard 去到邊而俾offer 你呢? 如果有既話, 就ok 既, 記住, 佢地係唔睇internal 既exam既, 因為唔係一個standard 既公開試. 如果你冇的話, 你apply ucas 果時, 你要同佢講哂, 你會係2012年6月會考哂所有既a-level, 而同時亦要叫學校老師幫你寫一個reference letter, 話你會predict 係咩grade, 咁先可以有說服力, 俾大學果邊知道你既standard 去到邊, 如果唔係你就咁話你會有aaa, 但有冇prove, 大學想俾offer 都難了. 而係2012 年考哂佢, 你要小心一d了, 因為你至少要有3個a-level, 一科a-level 要考6份paper, 所以, 你係6月要至少sit 18份paper, 人地2年考18份,你一年18份, 個壓力可能會好大, 你要睇下你自己o唔ok 先既. 如果考到, 成績又ok, 咁入大學就冇問題了, 如果你以overseas 學生apply ucas, 個deadline 係6月, 只要係6月前prepare 好你既application form, reference, persoanal statement, summit 就可以. 2) 定係我要再等多一年,2013年經UCAS報大學? >> 其實, 我覺得, 保守一d, 你2013 先入可能會比較好, 因為都好趕, 同埋因為大學唔知你真係個standard 去到邊, 有offer 就固然好啦, 如果冇的話, 你都可能要2013年再apply 過了. 3) 用GSE個RESULT報香港既大學係2012學年定2013學年? >>你可以apply 2012同2013, situation 同apply 英國大學一樣, 因為如果hk 既大學睇唔到你有public exam 既成績, 只係base on 你predict 既成績既話, 真係好難俾到offer 你既.. 所以我覺得, 你可以一試, 但係如果可能的話, 我會揀係2013用gce 入英國大學, 而如果你而家果個national exam, 你可以試用佢黎apply hk 既大學既. 因為我相信好多人都同你一樣, 係用呢個exam 去apply hk 既大學的. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=] 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()