close
標題:

認識陌生女孩子.......

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果想識一個陌生女仔,叫佢果時係就咁叫 hi 定係拍左佢膊頭先好呢??? 叫佢 靚女 or 小姐 好呀??

最佳解答:

如果佢係你旁邊ge話,就唔使拍喇, 但佢背住你就當然要拍啦! 跟住就咁hi~你叫咩名呀? 之後就繼續問下你想知ge野啦, eg msn果d.. 但唔好問電話住囉,我諗無乜人會話你知. 電話等識耐d先問較好.

其他解答:

當然係講hi和小姐呀!如果一開始講靚女同埋拍左佢膊頭,通常會給別人覺得你好有問題.其實,第一個給人的感覺最重要,所以,千萬不好在第一次見面的時侯給人壞感覺.|||||你應該講:"HI!你好!你讀邊間學校喇?我好想識你呀!可唔可以識你呀?,做個fd 可以嗎? 可唔可以比電話我,我可以call你!" 試下呢個方法吧! 2006-12-20 19:29:46 補充: !如果你講"hi!靚女!"既話,人地一定覺得你口花,未心想識你!記得呀!!!!!!!! 2006-12-20 19:35:26 補充: 想識女仔要講求感覺,一開始要比一個好既feel,令到人地好想識你!先至最好|||||我覺得你既選擇中HI最好` 當然要睇下對方係點既人` 不過一般唔識既都係HI最好` 靚女俾人覺得你好口花, 未必真心想識人. 小姐又太過拘謹咁啵@@ 怪怪地.. 拍膊頭呢` 如果佢背住你咁就梗係要拍啦` 唔係佢點知你叫佢呢?=]|||||hi 小姐你好then同she扮夾。|||||叫 hi .................揮揮手
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()