close
標題:

Hair De Home Salon電髮好吾好?

發問:

我想問下系旺角既Hair De Home Salon電髮好吾好?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你講緊呢間, 我有經過呀, 但係一次都無入過去bor ~ 反而我有個朋友介紹左我去佢去開果間, 係二樓樓上舖, 都整得唔差ga, 我都好滿意! 我又剪又電又染, 加埋焗油, 都係五百蚊左右咋~ 好似我甘, budget有限, 用果度o既普通藥水, 都已經做到我滿意既效果! 而且又唔會極力推銷我用果d貴藥水, 唔用貴野, 佢地都唔會黑面, 仍然都係甘好待遇同服務, 當然有錢d, 可以用貴d既藥水, 效果可能會更加好啦! 不過, 最重要既係個師父好靚仔ga, 人又好, 又好傾, 又好講喎! 坐甘多個鐘都唔會悶親 ar ma , 所以我會繼續幫襯ga ~ 間舖頭叫 HAIR HOUSE 純剪派 地址係九龍新蒲崗爵祿街 22 號 2 樓前座 (即可立中學對面) 電話係31760223

其他解答:

我都係網上面睇到佢地喎.....我問過幾個上網既fd啦,有一兩個話上過去,話好似幾大間上面幾靚喎。佢地都話整到幾好又幾抵咁。我都諗住過兩個禮拜同個同學上去試下,因為個價錢都好似幾抵咁。佢地有個留言板http://www.keyhk.com/cgi-bin/guestbook/view.cgi?id=101465 我過兩星期去完再話俾大家知!
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()