標題:

sofina化妝品大家有無用過

發問:

sofina化妝品大家有無用過 新既base foundation uv liquid type大家有無試過 如果有人用過sofina,,,,sofin有咩好用??直得一試 大家感覺如何請分享一下thx.. 唔好copy人地既答案再答一次 我只係問sofina既產品 唔好介紹你地其他野比我 唔該晒

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果只講sofina的化妝品, 我會首推它的粉底系列----RAYCIOUS(即是以藍色做包裝的系列). 我用過這系列的base和乾粉, 它們都可以給我一個透明的底妝. 很多人都讚它的base好用, 我都認同; 我試過它的prime up base(加強透明感), moist supply base(潤澤皮膚, 容易上妝), 還有其他舊版的base, 質地和效果令我很滿意. 另外, 這系列的乾粉亦很好用. 因為效果貼薄, 而且不像上了粉. 但是這系列的粉底的缺點就是有點乾, 就是因為控油效果較強. 而且因為這系列主打透薄效果, 所以其遮瑕度稍遜. 你所提及的"base foundation uv liquid type"(應該是fine-fit系列的), 我沒試過, 答不了你. sorry! 不過我試過fine-fit的濕粉sample, 覺得一般. 至於彩妝方面, 覺得aube的化妝品也頗好用. 我試過了它的液體眼影, 唇膏, 唇彩.......效果頗為自然. 如果要指sofina其他產品或者護膚品, 請看我的另一條回答: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006060100516 希望幫到你!

其他解答:

Thx|||||我用過sofina既two way cake,不過對我來講,唔係太岩,因為搽左好白,但係佢果隻防曬cut milk就真係一流,係夏天用真係超正,十分爽,我都推介左比幾個朋友,佢地都話呢隻防曬好, 另外,佢地隻base我加陣都用緊,係用緊acqua stay base (水份)果隻,總之搽左又保濕,又爽,係夏天用就唔怕搞到一面"痴笠笠"既感覺,你可以試下|||||i have use it before this brand is not very good. for me, this brand is just a cheap brand
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()