close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

關於jj既問題(清洗方面)!?

發問:

我想問男仔你地平時點洗你下面 我去完英國之後(7月中-7月尾) 發現條野洗完都仲有d味 我平時洗係扯起左 所以易洗好多 但唔知番黎之後成日沖涼都無扯到 又難洗左好多 跟住屋企個花灑又轉左 d水力好大 整到我下面好痛!! 各位brother 有無方法 幫幫小弟 唔想洗完咁快臭!! 我想問你地平時放學番黎係唔係會開始臭 有無方法可以無咁快臭? 幫幫手唔該!

最佳解答:

關於減低臭味的方法, 首先要找出原因, 一靠自己細心觀察, 二靠醫生專業知識。 看看有否發炎, 有的話可能伴見有膿/紅腫騷癢。 是否因陰部多汗所引致? 抑或 全身都大汗, 亦有腋臭、口臭的問題? 護理: 汗多者可帶消毒濕紙巾以備需要時清潔之用。 勤換內褲, 忌穿著未乾透之內褲。 最好在日光下晾乾, 有殺菌作用。亦可在洗淨內褲後用熱開水燙泡後才晾乾。 汗多者宜穿薄褲, 不宜穿牛仔褲, 因為不够通爽。 首選全棉內褲, 彈性膠質化纖不宜。 以上方法不效, 可求醫。 中醫多數求慮與體質濕熱有關, 常用土茯苓, 車前草, 通草, 竹葉, 黃柏等草藥內煎外服。

其他解答:

主要是你有包皮垢,要翻開沖洗就沒味了。把白色的包皮垢去掉。如果包皮過長就要開刀了。|||||你要扯起先反到包皮? 唔扯都應該反到, 一樣洗到 至於花灑果個問題, 其實你唔駛直接用花灑射落條j度(我屋企個花灑都好勁, 我明你的情況) 你可以射落其他地方(例如個肚或者周圍的牆) 之後用手去清潔你條j|||||平時我自己都係扯起果陣,睇到個龜頭之後再用〔木浴露〕去清洗龜頭同〔陰巠〕。一定會唔臭又清潔! 〔d水力好大 整到我下面好痛!!〕 冇計啦,一係就換個好d既,一係就用細d水,唔好開甘大,,不過我諗痛痛地冇乜事既~ 〔有無方法可以無咁快臭〕 我就唔知,不過我會即刻沖涼囉。
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()