close
標題:

BB喊幾耐會有問題

發問:

BB一出院就比親朋好友抱摜左....E+ BB 經常扭計...要抱抱...有時就算抱BB...BB都喊得 大大聲.....用盡氣力去喊....喊得好凄涼... BB唔係 奶尿..奶屎...扭眼訓...太熱..太凍...嚇親...肚痛....樣樣都唔係.... 我好想忍心一次....由得BB喊...喊幾日..之後應該唔會再扭抱... 我想問BB喊幾耐先會有問題...因為有時BB耐力驚人....例如 BB喊半個鐘...會唔影響BB聲帶....唉...真係唔知點算.....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我開頭都好似你咁架!我媽咪、奶奶頭一個月B不離手,又抱、又搖及抱到佢訓,坐完月後我自己揍番,簡直係惡夢既開始,同你已上的情況一模一樣,喊到心都煩哂,差點有產後憂鬱,我於是好忍心放佢落床或BB車上,同時我會播放BB在我肚中常聽的音樂及開床頭燈,初時佢一定勁喊,你一定好忍心(我知你會好難受的),跟住15分鐘睇一睇BB,如果仲喊緊你在佢旁邊及模一模個額頭講:「BB你要乖自己訓啦!」如果再過15分鐘都喊緊你就要抱一抱佢安慰佢(約5分鐘)再講:「BB乖,媽咪不是不理你,你要乖自己訓啦!」可能一次未會成功,你之後可重複試吓!我都試咗一星期才成功,給點耐性吧!現在我小B4個月可自己玩及可自動自覺訓覺。祝你成功啦! 2007-06-29 01:06:06 補充: 忘記咗添!開頭你可放隻小公仔陪BB等佢攬住有安全感D,我小B就有兔仔陪佢。

其他解答:

好有問題!可能他想你同他玩下又或者想要D野。
arrow
arrow

    xhwmjv0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()